Ile mam czasu na zwrot?
Zgodnie z polskim prawem, możesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży i zwrócić nam zamówione produkty, które nie spełnia twoich oczekiwań. Na zgłoszenie odstąpienia od umowy masz łącznie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Zwracany towar należy wysłać na poniższy adres:
KOTLINA
Izabella Jurkiewicz
ul. Sanatoryjna 1,
Międzygórze 57-514
Przed odesłaniem zamówienia zapoznaj się z informacjami, w jaki sposób zgłosić zwrot, a także co należy dołączyć do odsyłanego towaru. Szczegóły dotyczące tych zagadnień odnajdziesz w kolejnym pytaniu.
Jak dokonać zwrotu?
Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Abyś mógł szybciej odzyskać zapłaconą kwotę prosimy Cię o zgłoszenie zwrotu na stronie galeriakotlina.pl w zakładce zwroty.
To bardzo proste:
1. Pobież formularz zwroty
W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza prosimy o dołączenie do przesyłki krótkiej informacji zawierającej następujące dane:
- numer Klienta,
- numer odsyłanego zamówienia,
- nazwa i numer odsyłanego produktu.
Przesyłkę należy wysłać na adres:
KOTLINA
Izabella Jurkiewicz
ul. Sanatoryjna 1,
Międzygórze 57-514
Po otrzymaniu przesyłki i skontrolowaniu odesłanego towaru, zwrócimy Ci należną kwotę. Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy.
Jak należy składać reklamację?
W przypadku niezgodności towaru z zawartą pomiędzy klientem a galeriakotlina.pl umową, należy zgłosić reklamację produktu wybierając zakładkę Moje konto- Zworty i Reklamacje, następnie Zgłoś reklamację.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na adres galeriakotlina@gmail.com
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji są zdjęcia ukazujące wadę towaru oraz dokładny opis.
Reklamacja powinna również zawierać:
- numer zamówienia,
- imię i nazwisko,
- adres e-mail, pod którym masz zarejestrowane konto w serwisie limango.pl
- opis wady
Ile czasu trwa rozpatrzenia reklamacji?
Rozpatrywanie reklamacji odbywa się w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji informujemy drogą korespondencji elektronicznej.
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za towar?
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego sposobu płatności za towar. Zwrotu pieniędzy dokonujemy po odnotowaniu przez otrzymanie towaru z reklamacji. O zleceniu przelewu zwrotnego informujemy drogą korespondencji elektronicznej (galeriakotlina@gmail.com).
Zwrot pieniędzy
W przypadku zwrotu zamówienia, po tym jak zarejestrujemy towar, przelejemy należną kwotę na Twoje konto. Jeżeli otrzymany produkt w całości lub w części nie może zostać zwrócony, lub zostanie zwrócony w gorszym stanie, wówczas musisz zrekompensować utraconą wartość.
Warunki zwrotu w przypadku płatności za pobraniem (COD)
Jeśli towar został przez Ciebie opłacony za pobraniem - gotówką, do wykonania zwrotu potrzebujemy Twojego numeru konta bankowego, na które powinny zostać przelane pieniądze. W takim przypadku dane konta do zwrotu należy przesłać na adres galeriakotlina@gmail.pl. Dodatkowo informujemy, iż z uwagi na czas potrzebny na zaksięgowanie uiszczonej kurierowi kwoty na naszym koncie bankowym, zwrot za odesłane zamówienie opłacone za pobraniem, może potrwać dłużej niż w przypadku zamówień opłaconych z góry.
Twoja satysfakcja z naszych usług to priorytet galeriakotlina.pl Staramy się odpowiadać na wszelkie zapytania i sprawy tak szybko, jak to możliwe. W przypadku pytań związanych z reklamacjami, prosimy o kontakt pod adresem galeriakotlina@gmail.com .
Komisja Europejska oferuje możliwość rozstrzygania sporów przez platformę internetową. Platforma jest dostępna pod następujacym linkiem http://ec.europa.eu/consumer/odr/